תקשורת

בשנים האחרונות, עולם התקשורת מתפתח ועובר שינויים רבים. המידע המועבר באמצעות כלי התקשורת המגוונים משחק תפקיד חברתי, כלכלי ומדיני המשפיע על חיי הפרט והקהילה. לימודי התואר הראשון מקנים ידע עיוני וכלים מעשיים התורמים לפיתוח יכולות של התבוננות ביקורתית, חקר וניתוח תהליכים בתחומי התקשורת השונים. היכולות הללו יעזרו לבוגרים להשתלב בשוק התעסוקה ולהשפיע על התעשייה המתפתחת.

מה לומדים בו?

מבוא לתקשורת, מבוא למדיה, השפעת הבינה המלאכותית על אמצעי התקשורת, אתיקה ומשפט, פסיכולוגיה חברתית, פיתוח תוכן, תקשורת חזותית, ניתוח רשתות חברתיות ועוד.

איפה עובדים בזה?

אפשרוית תעסוקה מגוונות והשתלבות ברדיו, עיתונות, טלוויזיה, חדשות, שיווק ופרסום, יחסי ציבור, דוברות פוליטית או ארגונית, ייעוץ אסטרטגי ועוד.

עוד מידע

ניתן ללמוד את התואר במסלול חד חוגי או דו חוגי בשילוב תחומים כמו מדעי המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, פסיכולוגיה, משפטים, מנהל עסקים ועוד. כמו כן, בחוג לתקשורת קיימות התמחויות שונות: עיתונות כתובה, רדיו, טלוויזיה וקולנוע, מדיה, פרסום, שיווק ועוד. לדוגמה בתחום השיווק ניתן להרחיב את הידע בתכנים כמו בניית קמפיינים תקשורתיים, דוברות, מיתוג, חווית לקוח, התנהגות צרכנים, הפרסום הדיגיטלי, ניהול המדיה הדיגיטלית ועוד. ניתן להשתלב בסיום הלימודים במשרות בתחומי יחסי ציבור ודוברות, תכנון וניהול מדיה, פרסום, כתיבת תוכן, תקציבאות ועוד.

צפו באקדמאים בוגרי התואר - מה הם עושים עם זה?

תחומים נוספים שעשויים לעניין אותך

גלילה למעלה
איפיון ובניה
Benady New Media
עיצוב דף הבית
יעל לוי Landwiz
diploma

אנחנו כאן בשבילך

מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לסייע